Dag 1 Presentera mig själv

Jag heter Linnéa Tjernqvist, jag är 17 år gammal(18 om två veckor)
Jag bor med min lillasyster Sofia och min bästa kompis Felicia i en lägenhet på sjungande dalen i Skellefteå.
På helgerna bor jag hemma i Degerträsk med min mamma, pappa, Sofia och min minsta lillasyster Lovisa.
Jag går på balderskolan i Skellefteå, jag går HRHO2 (alltså hotell tvåan).
När jag är ledig gillar jag att vara med kompisar, köra skoter, mys på sjungande, osv.
Det som jag längtar till så jävla mycket just nu är att bli 18 och få ta körkort!!!! Hur nära är det inte nu.
Så kan ju säga att jag gillar att köra bil också!

Ja nu hoppas jag att ni har fått en bild av vem jag är osv. :)

PS. Nu kan ingen klaga på att jag inte har uppdaterat! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0