yeeeeeees! :D

Hallå!

glömde skriva igår eftersom att jag var i burträsk heela dagen, kan typ inte vara seriös när jag säger det. För kim ska alltid skämta om det ;) ajja, jag gjorde en egen ost igår på ostens hus man fick bestämma smak själv också.
jag tog vitlök och så gav jag den till mamma i tidig morsdags present. jag tror hela klassen gjorde det :p
jaa men den ska då lagras i typ hur länge som helst, ajja nu ska jag sluta prata ost. 

Sen på kvällen for jag och kim och såg sex and the city 2 jag tycker iaf att den var hur bra som helst!
Vet inte om kim håller med, men han var då så gullig att följa mig och se den iaf. ♥
Idag sov jag ända till halv tolv, typ den första sov morgonen på fleera veckor. grymt skööönt iaf! 
Idag har jag gått på stan heela dagen själv, inte såå kul men det funkar. Känner mig jämt som ett tard som alla kollar på när jag är själv på stan men det gick bra ändå ;) Och så hade kim lyckas att låsa min mobil så jag var tvungen gå på telia och få koden. 
Köpte skor idag också, gladiator :D  

neej nu ska jag åka epa med sofia, sen ska jag se tv eller nåt. Lovisa har kalas imorgon också så då kommer det massa ungar hit. jaja heejdåå! ♥

Ojj glömde berätta att jag givk på o´learys idag och fråga om sommarjobb för att jag inte har fått nåt ferie. jag trodde jag var för sent ute, men det var jag inte så jag ska få komma dit och provjobba på tisdag afton. Känns grymt braaaa! jag kanske ska få kvällsjobb där också så nu håller jag verkligen tummarna!!!!! :D:D


dom här köpte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0