valborg

Hallåå!

Igår var jag aldrig på skolan eftersom att vi bara hade en lektion så det kändes ovärt.
Jag åkte med kim och hans pappa till jörn sen var jag där tills dom andra kom, innan felicia kom så fullde vi min vatten flaska med akvarievatten och gav lite till henne sen för att skojja, och hon drack det ;) liiite kul faktiskt!
sen var vi med anton ett tag.. :)

Gårkvällen var förbannat kuuul! Seriöst jag har nog inte haft så kul på länge! :D
Jag, felicia, amanda och sofia körde först epa till myrheden och kolla på deras stora majbrasa och träffa kim :)♥
Blev också bjuden på fika av kims mamma vilket verkligen uppskattades, det var verkligen jätte gulligt av henne♥ Tack! Sen körde vi tillbaka och till österjörn men då for typ alla när vi kom så då for vi och körde runt i jörn och johan var också med. Sen var det typ massa folk i jörn som körde osv. Så det var kuul! :) tills några försökte förstöra för oss, men vi bryr oss inte så mycket för vi hade för jävvla kuuul ändå. :) + att felicia hade bränt två stycken skivor så vi lyssna på braaa musik heela kvällen. :) Tack för kvällen♥ 
Idag har vi också kört lite epa och sitter och ser tv nu och så. Snart kommer kim hit också :)
ojoj så långt det här blev, ska nog sluta nu så hade så bra!  PUSSS♥

p.s har tyvärr inga bilder, för min mobil är på lagning. Men jag tror www.amandaalund.blogg.se kommer att lägga ut bilder sen eller något! :)

Kommentarer
Postat av: felicia

tack själv för den roligaste kvällen på riktigt länge!=D <3

2010-05-01 @ 16:22:05
URL: http://feliciasundquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa det var fan kuul! :D <3

2010-05-01 @ 20:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0