torsdag och jaa det är varmt!

Hallå igen!

Idag var det typ varmt som fann ute alltså! Jag och felicia satt vid älven och stekte idag ett tag.
Grymt häärligt! fast ansiktet svider litegrann nu. :) Men det är braa ändå! för jag älskar soolen.
Just nu sitter vi vid bordet och pratar, jag, kim, sofia och pappa . :) Sen ikväll blir det en kall dusch?! jaa!

Haha måste berätta en rolig sak som lollo sa idag.

lollo: om man stoppar en käpp i röven på en skit nödig neger så får man en käppkines.
alla: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA!

Hur kan en fem åring säga nåt sånt, seriöst det händer nog inte så ofta tror jag. ;) !

Aamen nu ska jag dra. pusssss♥

Jag älskar dig kim♥

Kommentarer
Postat av: amanda

hahahaha, så jävla kung lollo är xD

2010-05-22 @ 14:22:40
Postat av: linnéa

haha jaa hon är faktiskt det ;)

2010-05-22 @ 20:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0