stockholm

Tjoliloooo! :)

Allt känns kanon just nu! Sooolen skiiiner och det är såå himla sköönt ute! :)
Jag och felicia har typ gått på staan hela dagen både i stockholm och solna.
Vi har också ätit på taco bar, gott! Shoppat har vi också hunnit med. Jag har köpt leggings, armband, linne och en jacka, seriöst ni förstår nog inte hur länge jag har letat en sommarjacka och nu har jag hittat den! :D
lägger ut bilder sen ikväll.... :) jag och felicia har också typ bränt oss iansiktet men sånt kan hända!
Ikväll blire kanske att fara på bio, kuuul kuuuul! Jag älskar livet♥

PUSSSSS♥

saknar ju så klart min älskling också :) ♥


hade ingen bild från idag, men kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0