sommar<3

Hallå!

Har glömt bort att skriva här eftersom att jag inte har haft tiden eller orken.
Men iaf så var jag hos kim igår kväll och vi satt först ute i solen och han gjorde läxa medan jag solade. ;)
Sen efter det for vi ut och cyklade till coop och köpte glass och saft. hihi
Sen cykla vi omkring i stan för det var så grymt hääärligt väder! Jag älskar det! ♥

Just nu sitter jag på skolan och har svenska, men jag vill bara ut i värmen, så det är tur att vi slutar ett idag så då blir det att steka i solen tills pappa slutar :D Greaat!
kan göra en + och - lista när jag liks håller på :)

dagens +

- fick mvg på engelska i nationella
- det är underbart väder
- bara tre veckor kvar av skolan 
- jag har den underbaraste pojkvännen som finns! 
- vi slutar ett idag
- jag har pengar med mig så jag kan köpa glass

dagens -

- har inte gjort min hälsoprofil än
- har typ sömnbrist
- skolless
- vill inte ha nationella i matte imorgon för det kommer ändå att gå käpp rätt åt....

Jaa men det är ju iaf bra att + listan överväger - listan!
Nej nu måste jag göra något vettigt så vi får höras ikväll eller något!
pussss♥

Jag älskar dig kim♥ 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0