sista dagen i stockholm>hem

Hallå

Sista dagen igår i stockholm var det varmt like hell, fast ska inte klaga på det nu!
Jag och felicia gick omkring i stockholm, gamla stan, kajen och slussen.
Sen skulle vi köpa dricka och så gick vi och gick och till slut kom vi till stureplan. :O
inte liitet ställe och man kände sig inte direkt snygg, eftersom att alla där typ var hur fina och såg hur rika ut som helst. Men så kan det va! ;) Sen så for vi tillbaka till solna och åt sne tunnelbanan till centralen och vänta på tåget.
som också blev försenat en halvtimme...men det körde dom igen på natten. Jag och felicia sov typ en halvtimme på hela natten, sen kom vi till felicia och då sov vi ända tills tolv idag, men jag känner mig ändå sliten idag. :p

idag har vi solat tills det blev mulet! så nu sitter vi bara här och kollar runt på bloggar osv.
Sen i afton ska jag hem och så ska kim komma till mig :]<3
har saknat dig älskling♥

lite bilder!





favorit i repris

det är värsta långa rulltrappor till tunnel banan

:)

Jag har verkligen haft jäättteee roooligt under den här resan. Var verkligen värt det!
Vill dit igen nästa år eller nåt sånt. Sååå jäävla kuuul alltså! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0