måndag/varmt like hell

hallåå!!

Måndag igen då. Känns som allt går så fort jämt, men men tur vädret är kanon iaf. ;)
Det är hur varmt som helst och man svettas heela tiden men det är det typ värt för jag ÄLSKAR sommaren!
Fast ett minus var att vi sprang 2000 m idag på idrotten, orkade inte ens springa hela vägen för det blev så satans varmt och på det så har jag ansträngningsastma. :s Så jag gick istället.
Jag och felicia har typ suttit ute på rasterna och steeekt. haha men jag brände mig typ fram på dekoltaget eller va fan det heter ;) men det var ändå jätte häärligt! Jag känner då inte peppen på att vara inne på SKERIA heela dagen imorgon och känna mig äcklad och varm, men tyvärr så måste jag det.
Tur det bara är tre veckor kvar av skolan nu, känns förbannat sköööönt! :D

Aja nu ska jag måla tånaglarna sen färga sofias lugg så vi får höras! PUSS♥


SOMMAR! Gillar den här bilden. :) stugsista - 09


JAG ÄLSKAR MIN KIM MEST I HELA VÄRLDEN!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0