lalalalalaaa

idag blev det kista för våran del, på den nya gallerian. Grymt jävla stor kan man säga!
Vi gick omkring fär typ halva dagen och jag köpte trosor och en ring. :) sen när vi kom hem blev det tre rätters som jag och felicia gjorde. Mycket gottttt!
Ikväll tänkte vi egentligen fara ut typ till stockholm eller nåt sånt meen då får vi knappt lämna lägenheten efter klockan sjuu, så det blev inge av! Så då har vi färgat håret och nött datooorerna heela kvällen tyyp.
Snart ska vi väl sova och ladda upp för den sista dagen här i stockholm.. buhuuu :( vill vara här längre ju!
Så jag hoppas att jag ska få sova inatt för förra natten så snarka felicia och inte liite kan jag meddela!
herregud jag prova typ allt! till slut så skaka jag om henne så hon äntligen vände på sig... ;)

Hoppas på det bästa! 
imorgon ska vi typ in till stockholm och vara och gå där sista timmarna. 
Sen blir det back on the train again! Nejj nu måste jag göra något, hade bra hoooooj! ♥


fiiiin!?! ehm jaaa!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0