kanon rolig dag!

Hallååå!

Idag har det varit en häärlig dag, vi började med att gå i kungsträdgården sen gamla stan. :)
vi köpte mat där och tog med oss och satt och åt i kungsträdgården, mycket rooligt och fint. :)
sen gick vi omkring överallt och hitta värsta shoppingcentret ;o seriöst vi blev typ chockade ;)
så nog har jag shoppat grejor idag också, + saker till min söta älskling och till lollo.
Sen åkte vi tunnelbana tillbaka hit och åt middag, jätte god men stark fläskfilé..mumma!
Ikväll vet jag inte vad det blir men vi får väl som nog se! :)
pussss♥


feliciaaa!

jaag!



vi är värsta turisterna osm tar kort på allt!

ja det där var en del bilder iaf :)

jag älskar min kim<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0