jag hatar ballonger!!(smällar)

Hej svejs!

Jag kan börja med att säga att jag fick tillbaka min telefon igår!!! :D
Men då är det samma fel igen, fast vi kom på att det är fel på mitt minneskort så jag ska fråga om ett nytt. :)
Men men...
igår kväll var iaf en grymt rolig kväll. Jag och sofia var först hos kim och åt middag osv, sen kom sofie och carro dit så då satt vi och prata ute i solen tills kim for till viktor på hans 18-års fest. Då tog vi cyklarna till a-torp och till inger, sen robin sen carro en statoil sen carro igen osv osv osv... därför att cyklarna krånglade och vi åt glass och carro köpte mat på handlar´n. Mycket trevligt och väldigt fint väder! :) Sen efter ett tag for carro och var med victor men då var vi och cykla med sofie typ över heela staan ett bra tag. När vi cykla på torget så hittade jag 70 spänn!!! :D Inte illa!
 
Sen så cyklade vi mot viktor för vi tänkte se vad dom gjorde, så då for vi dit ett tag och där var det ju som ganska livat och mycket folk. Mycket kuuul!:) sen var vi där och på max och lite överallt. Sen vid typ två for vi hem och jag, sofia, sofie, och kim sov hos han. Så vi somna inte förns halv tre tyyp och då skulle vi upp sex igen för vi skulle till lycksele på djurparken för mamma hade biljetter dit som var billigt. eller hur det nu var. 
kuuul hade vi då där, faktiskt roligare än vad jag trodde. Rooligt med alla djuuuren. Fast jag HATAR ballonger, alla gick omkring med ballonger överallt. huvva! men men trött är vi faan nu, får bli att lägga sig efter filmen som vi ser nu. 27 dresses :) jaamen det var nog allt jag hade att skriva för nu. Hörs pusss♥

Lite bilder kommer här!


haha sofiee






laddar upp mer imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0