jag har sne näsa....

Heej!

Just nu sitter jag hemma helt själv, lyssna på musik, dricker saft och såg just att det föll ner en fluga i saften. mysigt va :) nej men det är som så tyst och lugnt när man är hemma själv. Kan faktiskt vara skönt att vara själv ibland. Iallafall så gick väl skolan ganska så bra idag, slapp ha matte vilket kändes sköönt, eftersom att jag inte vill veta hur det har gått på nationella för jag vet redan att jag har ig... blääh hatar matte!
Men men idag var sista gången vi hade servering så fika blev det då. kanon.
sen på idrotten så fick vi prova cykla tandem cykel, var typ skit kuul fast lite vingligt ;) 
Jag och felicia cyklade typ mot bonnstan osv. roolig idrott iaf..

Just nu måste jag skriva klart min hälsoprofil innan idrottsläraren hettar sönder på mig.
Ska bara lägga upp mer bilder från helgen och från idag först. :) pusssss♥




vi var tvungna att ha hjälm så man kände sig liite dum ;)


 
hehe, jag har inte direkt bruna ben :p

fast lite brunare än kims ♥

fick med alla på bild. ;)


Nej lägger upp mer bilder sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0