Jag älskar dig så mycket mer än vad du tror<3

känns som jag är nykääär igen♥
Jag älskar dig så otroligt mycket kim så jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig!
Du är underbar och det bästa jag vet♥
Man märker direkt hur mycket man saknar och älskar någon när man är ifrån dom ett tag.
Känns fööör underbart just nu mellan oss♥
Till dom som ska bry sig på ett negativt sätt kan jag ju bara säga att jag inte bryr mig. För jag älskar kim och så är det! punkt slut.


oj snee :]


Jag älskar dig hjärtat!


Kommentarer
Postat av: kimme:]

Jag älskar dig me så himla mycke:*

Du är BÄST!!

2010-05-17 @ 21:46:52
Postat av: din sötnos :*

Så bra då! :)

DU ÄR BÄST! jag älskar dig <3

2010-05-17 @ 21:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0