jaaassiii...

Hallå!

1 dag närmare sommarlov nu! exakt 7 dagar kvar. :D häääärligt!
fast jag har fortfarande inte fått något sommarjobb så jag är lite små irriterad. Fast då kom mamma på att jag kan baka mjukkaka och sälja, för det kan jag tjäna grymt mycket pengar! Så om jag inte får något så blir det nog att sälja mjukkaka.. :) Hoppas det blir något av!

Aa men ändå så idag gick dagen hur seeegt som helst även om vi sluta två. Åkte iaf kvart över tvåan till jörn sen åkte jag med mamma hem. Träffa kims mamma på konsum också och hon sa att "carlsberg" var jätte fin och hur mysig som helst. Jag måste snart hälsa på han :]
Ojjj kom just på att jag fick G i matte nationella, känns så jävla bra eftersom att jag trodde det skulle bli ett IG!
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, typ plugga till efterrättsprovet sen bara ta det lugnt. Imorgon blir det att sova i stan hos kim igen för jag och han ska se bio på kvällen SATC 2 :) Hoppas den är lika bra som ettan bara.
Måste nog verkligen duscha innan vi ska fara för imorgon ska vi först på ostens hus sen ska vi på en gris farm och kolla eftersom att det ingår i utbildningen. Kan bli kuul, fast kommer nog inte lukta så gott ;)

Oj oj så långt et blev idag. ska nog sluta nu. hörs sen pusssss♥

Jag älskar dig kim♥


dom är jätte goooa!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0