allvarligt talat

Heej!

söndag idag igen men det känns faktiskt inte så hemskt, kanske för att kim ska komma hit snart, jag går bara två skoldagar i veckan, vi ska till stockholm på tisdag!?! Kan det vara därför... ;)
Nog för att den här dagen har gått grymt seeegt även fast jag vaknade rätt sent
fast jag har inte sovit nå bra sen fem imorse för jag drömde en mardröm om att kim sa att han skulle fara och aldrig mer komma tillbaka! fyy så ledsen jag var, Jag vaknade av att jag låg och grät... :'(
Tur att jag kom på sen att det bara var en dröm! Huvva jag hatar att drömma hemska drömmar...

Men nog om det vill inte tänka på det.
Idag har jag seriöst suttit vid datorn heela dagen och typ plugga inför det otroligt jobbiga, svåra och tråkiga köttprovet som vi har på tisdag... bläää! Kunde inte sitta ute idag och plugga som jag gjorde igår när det var så braaa väder♥ Idag är det typ halv mulet... Men eftersom jag har pluggat typ heela dagen så borde jag då för fan klara det här! bara att tänka positivt nu :)
Glömde säga att jag har tvättat kläder idag också, och börja ta fram väskor osv, för är man tjej så är det mycket planering ska ni veta! ;p

Två dagar kvar nu, ska bli så skönt att få komma bort ett tag!
Jag längtar grymt mycket♥




haha old pic♥

den också♥

pussssss♥

btw. Sitter och lyssnar på "allvarligt talat" med mange schmidt och jessica falk, den är grymt bra enligt mig iaf :)
lyssna!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0