23/5

Hallå!

idag vaknade jag och kim typ klockan halv tolv, eller vi blev väckta då.
Ändå skönt att äntligen få sova ut. :) typ direkt vi vaknade så for hela familjen ut med fyrhjulingen och for på "utflykt" till stavaträsk. Vi åt ballerina kladdkaka och drack saft. det var grymt varmt i solen och jag satt typ där hela dagen sen nu har jag typ bränt mig lite men. Det var i alla fall en rolig dag även om det var en söndag :))

Ikväll har jag typ gjort läxa hela kvällen, men nu är det då nästan klart i alla fall.
Snart ska jag och kim duscha sen ska vi väl lägga oss. Usch måndag imorgon. tur det är sommarlov snart!
Nejj vi får höras imorgon för ska ladda upp bilder nu. pussssss♥

JAG ÄLSKAR DIG KIM♥


Älskling men inte ville han va me int! ♥

;p

Jag hade aldrig sett en björn på riktigt förns igår :)

Den där älgen var typ tam :o

haha ändå sööt ;)

nej nu orkar jag inte mer den här sega datorn, så jag lägger in resten av bilderna imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0