torsdag

Hej!

Har inte orkat skriva något i veckan för det känns som att jag inte har nåt nytt att berätta!
Men i tisdags lagade jag iaf min mat på skeria, det gick bra och alla gäster blev nöjda. :)
Imorgon är det fredag och då ska jag servera på skeria sen ska jag och felicia sova i stan och sen på lördag ska vi åka buss till henne och kanske fara på skoter VM i malå, men det är inte säkert än. :)
Nu kan jag bara berätta att jag har svenska men jag vet inte riktigt vad jag ska göra för jag har hjärnsläpp när det gäller mitt reportage så vi får se hur det blir med det., :)
aamen det var nog allt det! :)
pusspuss ;*

Jag älskar dig kim♥

hade ingen annan ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

äntligen lite uppdatering! =D

2010-03-25 @ 10:41:27
URL: http://feliciasundquist.blogg.se/
Postat av: sara

ha en fin dag! :)

2010-03-25 @ 11:33:41
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ojaa kände att det var på tiden ;)



Heh tack detsamma! =)

2010-03-25 @ 14:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0