sportlov(L)

Heeej!

Länge sen sist, men jag har inte orkat skriva nåt för jag har inte haft tid ;p
Men iaf så har jag kört skoter i helgen med pappa och mina syskon tyyp. kuul!
Jag vet att jag tjatar om skoter, men det är för att jag gillar det! så är det! :D
Sen idag har jag också kört lite och suttit här vid datorn. :) ska snart ut igen troja!

Imorgon ska jag, sofia, mamma, lovisa, gunnel, inger och joakim fara på eddahallen och bada.
Och sen typ efter det ha nåt spa grejs, blir nog kul! (L)
sen på kvällen så ska jag fara till kim och vara där tills på torsdag.
Så då får jag träffa kim liite iaf =]
På fredag hoppas jag på att bruudarna från klassen ska komma till mig och köra skoteeer!
Eller vad säger ni?? :D:D Nu har jag inget mer att säga så vi får höras senare! pusspuss ;*

Jag älskar dig kim♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0