snaaart lov!

Hallå igen !

Nu har jag gjort bort den näst sista dagen före loooovet och det känns bra! :D
Imorgon går vi typ bara till ett hoppas jag. Sen ska jag hem och ta det lugnt tills på lördag och då ska sofie+hennes familj komma och köra skoter och äta middag osv. blir nog trevligt! :)
Sen någon gång till veckan hoppas jag att kim vill komma och vara med mig =] ♥
Sista helgen blire nog att vara med brudarna hoppas jag! :D peppa det också! :)

Just nu sitter jag hos kim och väntar på att han ska komma hem, sen ikvl blire väl bara att ta det lugnt.
Har fortfarande jätte ont i halsen, och bara för att vårdcentralen i jörn är sämst, så var den stängd idag. När jag hade stigit upp typ fem för att åka med mamma för att sen sitta och vänta en timme på sjukhemmet och sen skulle jag gå och ta ett halsprov(trodde jag) så var allt i onödan och jag fick vänta en timme till på nio bussen till stan. INTE så kul! :( men men nu har jag som inget mer att säga så vi får höras♥
pusspuss ;*

Jag älskar dig kim♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0