ont i halsen :(

Hallå!

Idag var vi på skeria och jag och felicia åt av fridas mat, den var jätte god! :)
Sen bakade vi typ vaniljlängder och så. :)
Imorse så försov oss jag och kim, som vanligt tyyp. Gooode störande! så det blev nio bussen till stan sen direkt springa till skeria. Men men.
Nu är det snart looov och det känns kanon :D hoppas bara att jag är frisk då, för jag har så jääävla ont i halsen just nu :( seriöst det ska då vara allt på samma gång! :(
Men ska åka med mamma till jörn imorgon på morron och ta ett halsprov, får hoppas på det bästa.
sen ska jag åka nio bussen till stan. :) men det var nog allt, nu börjar snart halv åtta hos mig :)
peace!

jag älskar min kim♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0