hos inger

Hallå!

Idag var det ju friluftsdag men jag orkade inte fara dit eftersom heela klassen utom jag och felicia skulle till galtis.
Sen så får inte felicia anstränga sig så hon skulle inte ens på skolan, så då orkade inte jag för det är tråkigt att vara själv med massa folk man inte känner. ;s
Så jag tog nio bussen till stan eftersom att jag ska sova i stan inatt, jag for direkt till Inger och har varit här hela dagen:) Vi har varit på solbacken och handlat och sen färgade jag hennes hår. Jag ycker det blev fint, men jag vet inte om hon håller med. ;p
Snart ska jag ta bussen till sörböle, till kim och fara dit och äta och duscha och sen ikväll ska jag på en oriflame visning. Alltså smink :):) Brukar vara kul! :D sen ska jag sova hos kim♥
Men jag tror det var allt för mig! heeej!

Jag älskar dig kim♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0