blivit utmanad!

jag har blivit utmanad av: www.mimmistrandberg.blogg.se

Så här går det till:

- Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

 

6 saker om mig som du inte visste:

  • Jag avskyr att sova själv
  • Jag är nervös för sommaren, eftersom den förra var skit
  • Jag älskar att se skräckfilm(med kim♥)
  • Jag ser mest fram emot att få körkort, bah ett år kvar!!!!
  • Jag HATAR när folk förstör för andra
  • Jag är inte blyg egentligen, jag har bara svårt att visa mitt riktiga jag

    Jag utmanar:

    www.feliciasundquist.blogg.se
    www.hejsarahej.blogg.se
    www.elvirape.blogg.se
    www.mattisk.blogg.se


    HEJS!

    Jag älskar dig kim♥

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0