2 månader kvar!

Hello!

Idag vakna jag och kim typ vid samma tid som igår. :)
Vi har typ inte gjort något speciellt idag, mest slappa men det måste man ju få göra när det är lov! :)
Snart kommer Johan och Jenny hit, sen ska vi fara först förbi mig och släppa av mig. Sen ska väl dom till boliden.
Ikväll kommer felicia till mig och ska vara där resten av helgen:) ♥ blir kuuul! :D
Sen imorgon kommer frida ocj jennie också, så det blir väl skoter heela helgen troja!
Elvira och Sara kanske skulle komma på söndag, men jag vet inte än:)

Tänkte också berätta att idag är det BARA två månader kvar tills jag och Felicia far till Stockholm!
Jag lääängtar dit! :D ska bli kul att komma bort ett tag från skolan. :):)
Njaa men det var nog allt det tror jag. :)

heejs...
Jag älskar min kim♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla skoj de bli i helgen :D

2010-03-11 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0