staaan..

Jahapp, idag har jag, sofia och Inger gått på stan ett tag, det va fan svinkallt ute men men, jag kollade mest bara. Köpte inget, känns som jag måste spara pengar nu, även om jag inte har så mycket kvar :( men men vad gör man!?
Sen for jag och sofia hem till robin igen, vi satt och prata med elin ett tag men sen for hon för hon skulle spela guitar hero med nån kompis. Jag och sofia åt nyss middag, och robin ligger och sover än ;o jag fattar INTE hur människan kan sova så jäävla länge ?! :O måste va för att han typ somna imorse nån gång ;s men men han vaknar väl snart... hoppas jag :)

Nää nu ska jag göra middag tydligen för nu vakna robin ;) hahahha..

hejs...

Jag älskar dig Kim Larsjos :* <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0