skola scandic kim

Hellooo, skola idag som vanligt med typ svenska engelska och matte. ;s sööög ju, men men.
Sen efter skolan så drog några från klassen på scandic för vi skulle ju vara där och servera, men det blev inte
så mycket av det eftersom att det typ inte kom nåt folk, eller jo 9 stycken kom i alla fall :)
Men jag tycker fler borde ha kommit för det var ju pengarna som gick till dom i haiti.....
Sen kom kim och mötte upp mig och så gick vi hem till han i snöstorm!! mindre kul, men nu är jag då här :]
Och vet ni vad???! Imorgon 28/1 fyller jag faktiskt år !!! :D:D :] nog för att jag bara fyller 17 men
det är ju alltid ett år närmARE 18 !

Men nu ska vi duscha sen se lite tv, sen sooova tyyyp :)
hejsss.....
Jag älskar dig kim♥

Måste bara skriva att jag tycker det är hemskt det som har hänt i haiti, jag visste inte så mycket
före ikväll, men nu när man vet mer så tycker man verkligen synd om dom ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0