presenter mm :)

Tjosan!
blev ett konstigt inlägg idag, men nu ska jag försöka skriva lite mer :)
Skolan idag gick väl ändå bra, vi sluta typ tre sen gick jag på stan med Elvira ett tag, hon köpte en fin
väska som man kunde ha runt axeln. Men då märkte hon sen att hennes förra väska gick göra större
xD men men den va ändå fin osv :)
sen kom pappa och hämtade mig och sen hämta vi kim, och nu sitter vi här typ proppmätta
efter tårta och lasagne ;)

här är lite bilder :)


Tårtan ;)

fått av kim :] <3<3

hihi kims bit är till höger och min är till vänster :] (a)
jag tog lite mer ;)

Jag fick också skoterkläder från mamma, pappa, sofia och lollo :)
+ tuggummi, och 150 kr till mobilen :)

det var allt för nu. heejjjssss..

jag älskar min kim ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0