(L)skoooooter(L)

Halllååå, idag har jag typ kört skoter heela dan :D tur man har skoterkortet ;)
Det var faktiskt goode kul, först körde jag, sofia och kim en skoter men det blev så trångt så vi körde inte så mycket.. ;p Men sen nu på kvällen så hade jag och sofia en skoter för kim har farit hem och så körde vi med: robin, ante, palle, fredde, oskar, anna, camilla och carro. :) det var kul. Vi körde typ på nå myrar och lite överallt ;D
Imorrn ska vi fara till stava och köra skoter och grilla med dom+ mamma, pappa, lollo och gunnel :) blir nog bra !
sen på afton ska jag med kim till stan och sova där tills måndag så jag får sova längre än halv sex första dagen på skolan, he blir nog bra de ;D !

här nere kommer lite bilder :) hejsss...
jag älskar dig kim larsjos ♥♥


hihi snygg min babe ;) <3<3


fiiin vädre ;)


:)


;p


:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0