länge sen sist :)

Halllooojjj, nu var det goode länge sen jag skrev här känner jag ;)

som ni säkert vet så var alla brudar i klassen hos mig förra onsdagen och vi körde skoter och grilla osv, riktigt trevligt men kallt som faaan, seriöst jag höll typ på att tappa tårna :( men men det var det värt !
Vi ska typ börja göra nåt varje vecka hos varandra, i veckan skulle det bli hos sara tror jag :)
men men helgen var jag med kim och vi körde skoter och grilla osv, riktigt mysigt ♥
Nu är det måndag igen och det är ju mindre kul, men tur vi har chill vecka nudå, börjar ju tjugo i fyra imorgon ;)
och jag ska vara sambo med felicia i veckan iaf tills på onsdag♥ sen blire hos kim :)
Ikväll har vi tagit det lugnt och ätit kakor (L) nu sitter vi vid datorerna och nördar, men det är sånt som händer.

Jag hittade på en blogg att man kan kolla värdet på sin blogg.
www.bloggvarde.se
min blogg var typ bara värd 3244 kr troja, men men ni borde kolla.
det var allt för idag :) hejsss..

Jag älskar dig kim larsjos♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0