Kul kväll! :D

Hallååå, sitter nu här med felicia, vi gör typ inte så mycket ska snart fara med bussen hem.
Igår var det då jääävligt kul :D
Det började med att jag, felicia, frida, angelica, sofia och amanda satt här i lägenheten och käka kladdkaka och drack typ dricka och jag och frida fick presenter osv :)
Sen så kom jesper, joel, markus och samuel, jag känner typ ingen av dom, men det var frida som hade kontakt med en av dom :) När dom var här så satt vi typ bah här och prata osv.. sen så skrev jenny att vi skulle komma till henne så då gjorde vi det. Vi gick dit och det var ju som ganska långt, från sjungande till typ ovanför gångtunneln men det gick ändå ganska snabbt. Vi kom till jenny och där var det ganska mycke folk och direkt vi kom dit så for vi typ direkt till viktor. Var där ett tag sen for vi på max och satt där ett tag innan robins kompis kom och hämtade oss hem hit :) sen la vi oss och vaknade ändå ganska tidigt idag ♥
det var iaf gooode skoj och tack alla och tack för presenterna :)♥
Heeejjjjss...

Bilder kommer sen ikväll när jag har kommit hem och kan lägga upp dom på datorn :)
Jag älskar dig kim♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0