kort dag... ;)

Heeej, idag kan man säga att det inte har varit en precis lång dag. Eftersom att jag vaknade klockan 14.43 så har jag inte ens sett dagsljus idag ;) men men det är ju lika bra att passa på när man liks har lov. :D
Sitter nu hos robin och elin, men jag och sofia ska snart fara och vara med amanda och felicia på sjungande, jag vet inte vad vi ska göra men vi hittar nog på nåt som vanligt :) Jag är pepp iaf ! ;D
Vi ska vara här tills på tisdag sen ska vi hem och sen på onsdag så kommer kim till mig igen. Jag vet inte hur länge han ska vara hos mig då men.
Sen så sa robin igår att han och massa kompisar skulle komma och köra skoter i deger iaf, hah det är inte så värdelöst som man tror att bo där, alla tror att typ att det är det tråkigaste stället som finns bara för att det är mitt i skogen. :S Men det är det faktiskt inte, för man kan typ göra vad man vill där utan att nån direkt bryr sig :)
Inga poliser där inte :D oj vad långt jag skrev idag.... men nu ska jag se lite tv så vi får höras :)

hejsss...
Jag älskar dig Kim Larsjos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0