Första skoldagen !

Jahapp då var första dagen avklarad. Men kan inte säga att jag har varit så pigg idag !
Kanske mest för att jag inte har sovit mycket i helgen och + att John Vikström, Johan Forsell och Joakim Marklund kom till kim (idag) inatt och banka på dörren så vi var tvungen att öppna och så var dom typ där och jävlades i en halvtimme :s ;) inte så roligt men men... Sen när dom for så var jag så vaken att jag inte kunde sova på typ en halvtimme :( Så nååågot trött var jag väl imorse men sånt är livet ibland !
Idag började hela dagen med matte ( som jag hatar) sen efter det var det svenska, livsmedelshygien, servering och idrott. Så hela dagen slutade klockan 15:45... ganska lång första dag men det gick. Sen idag så pratade jag, felicia, elvira och sara om att dom skulle komma till mig på onsdag kväll och köra skoter, men jag vet inte än hur det blir :)
Sen vare buss hem och nu har jag bara suttit vid datorn tills nu, då jag ska lägga upp en bild på felicia som hon inte vill, men jag ska göra det ändå eftersom hon la upp en på mig.

hejss...
jag älskar dig kim larsjos ♥


Kommentarer
Postat av: fellan!

jag ser ut som en yyybertönt med fejkblonderathår :)

2010-01-11 @ 19:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0