......

Hallååå, nyårsafton var kanon som ni säkert såg. ;)
snygga inlägg du gör sofie :D
Jaja, igår så vakna jag typ vid elva, sen var det bara stiga uppoch packa för att jag och sofia skulle fara hit till stan och va hos robin och elin i helgen :) vi kom hit igår vid sju sen satt vi och såg tv ett bra tag. Men sen for jag, sofia och robin till fredde som inte var hemma, men palle och ante var det så då satt vi typ där och såg film till tre och sen gick vi hem till robin igen och fika sen la vi oss :) !
Idag steg jag typ upp halv elva för jag, sofia och inger ska gå på stan. Tur att min älskling ringde och väckte mig annars skulle jag nog sova än ;) fast jag hade kunnat sova längre för fick just veta att inger hade försovit sig ;)
Men men det var väl allt jag hade att skriva nu,

heejss....

Jag älskar dig Kim :] <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0