torsdag

Heej idag vare skola´brandövning ganska drygt men :)
sen efter skolan följde jag felicia till jörn för hon skulle kolla halsen och hon hade tydligen körtelfeber.
stackarn:(! Sen efter det aå åt vi på sjukhemmet och så kom victor och hämta oss och vi for till schtaan igen :)
Kanske onödigt, men vad gör man inte för vänner? ♥
Sen efter det har vi bara sett tv och nu ligger jag och ser film med kim, jag ska sova här inatt för vi börjar inte förrän tjugo i tolv imorgon :) blir bra! :*

Sen imorgon efter skolan ska felicia och amanda komma och köra skoter hos oss i helgen!
Blir nog jätte skoooj! :D Nää ska se film nu. hade bra! hejs.

Jag älskar min kim♥

Kommentarer
Postat av: felicia

du är så himla snäll :) <3

2010-02-14 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0