städa

Heej, har inte hunnit med att skriva :p
Men iaf så igår så kom kim hit på kvällen vid 9, vi såg lite tv och så =]
Idag är vi hemma själv vilket betyder att man får sova hur länge man vill, hääärligt!
men kunde ju inte ligga till mer än elva så de sööög ju :( 
idag har vi sett lite tv, ätit osv :) sen så städade vi mitt rum de va goooooode dammigt kan man säga ;) 
Tack älskling för att du hjälpte mig♥
Just nu sitter vi bara här vid bordet och gör som inte så mycket.... kim gick just till teven så ska nog gå och göra
han sällskap men ni får ha det så bra! jag skriver nog mer ikväll :) 
heeejjjsss..

jag älskar dig kim♥


min favoritbild med dig kim :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0