min favoritdag

Tjooo!
Som ni redan vet så är inte måndag direkt min favoritdag.
Det börja med att det är svinkallt ute och man måste gå över den där bron.
Men det är väl bara att tänka positivt! :)
Idag har det inte hänt speciellt mycket, skridskor på gympan glömde täckbyxorna
hos kim imorse. Bra jobbat!
Men jag fick låna byxor av angelica så det ordnade sig till slut :)
Jag är ju som inte ett direkt fan av skridskor, meeen frida gjorde det kul!
Vi åkte bara omkring som nå yra höns och sen fick vi gå och byta skridskor för vi frös som fan om fötterna ;s
Sen efter gympan så bestämde vi oss för att börja spela i AIK, fatta vilken tillgång ;) eller hur frida? :D
kul var det då! ♥

Det var väl allt för nu iaf, hörs kanske sen ikvl.
ni får ha det såbra :) heeejjs!

Jag älskar min kim♥


kul i fredags ;)


Kommentarer
Postat av: friiddo

hahah jo jävlar å frågan är bara om dom acceptera oss i laget?:P det återstår att se ;D haha tur man hade dig på skridskorna som gjorde de roligt ;P

2010-02-02 @ 00:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0