ledig imorgon

Joo hej.
tänkte berätta om igår kväll :)
började med att överraska gunnel med fika osv :)
min familj, sofies familj, sören, inger, robin, joakim, pers familj.
Sen for vi på hälsostudion som ligger mitt emot o´learys, gymma lite där, bada bubbelpool åt middag osv. :)
Hääärligt! provade spela squash också, har faktiskt aldrig gjort det förr men det var kuul!! sen gick jag, sofie och sofia ut ett tag på max, frasses och så!
sen var vi där och hade trevligt och for sne och sov hos inger, eller jag, sofia och gunnel ;)  
Idag kom vi hem vid halv tre och sen dess har jag bara sett tv :)
Hoppades att kim skulle komma hit men han fick inte :( ♥
Nu kan jag inte lägga in bilder heller för mitt minneskort är cp och mina bilder ät typ (borta)!?
fast har en dle på datorn, men det är åndå såååå irriterande..... :(

Nää nu måste jag gå och ta penicillin så jag då inte glömmer bort det, tre gånger per dag ;s
men men. heeejjjssss...

LEDIG IMORGON!!!! skööönt som f**n

jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0