kim ikväll<3

Heej, idag var det skeria som vanligt på tisdagar. Gick faktiskt bra :)
Jag gjorde matbröd och rulltårta idag, fast vi ska inte smaka tårtan förns nästa vecka.
Direkt efter skeria så for jag hem till kim och satt här och såg teve tills han kom hem.
Då bestämde vi att vi skulle äta köttbullar, gräddsås och makroner till middag så då for vi och köpte det.
Det blev MYCKET gott! Efter det så såg vi bara tv och jag diskade ;p sen blev jag sugen på godis så då gick vi på coop igen och köptde det och åt det till vinterspelen i åre, det var tyyp kul :)
Nu ligger vi bara här och ser på tv och ska snart sova, tur det blir mer sovmorgon imorrn♥
Neej nu ska jag ta och lägga bort datorn och mysa med kim :)♥
Godnatt. Pusspuss ;*♥

Jag älskar min sötnos♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0