ikvälll

Heej, ikväll har jag bara sett tv och suttit vid datorn. inget speciellt som vanligt!
Men men imorgon ska jag stanna i stan för jag ska på "gympa" med gunnel och sofia. Blir bra :)
sen på onsdag ska jag tyyp fråga om kim vill komma hit till mig och sova här =]♥
Hoppas han vill det..
på torsdag fyller pappa år, så då blir det väl att fira han och sen på fredag vet jag inte vad det blir.
Säkert fara hem för kim skulle hjälpa sin pappa med nåt hemma:) och felicia skulle vara med andra så...
Men på lördag blire kul för då ska vi fira min faster gunnel i stan eftersom att hoin fyllde femtio för inte så länge sen. Sofie skulle också dit då så det blir kanon! :D
Men det var väl allt. Nu ska jag se csi sen duscha och sen typ sooova(L) behövs verkligen!!!!
godnattt♥

Kim jag älskar dig mest i hela världen, du är bäst!
tack för att du finns. Ingen gör mig så lycklig som dig! ♥

Kommentarer
Postat av: fellan!

varför kan du inte vara med oss? :(

2010-02-02 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0