godmorgon

Godmorgon just nu sitter jag och kollar runt på recept på www.tasteline.com :)
Eftersom min farbror har gett mig i uppdrag att laga en tre rätters middag till 70-80 pers.
Alltså jag ska ju inte göra det helt själv, men jag ska nog få några stycken till att hjälpa mig :)
Jag tycker det verkar som en rolig sak när man blir frågad sådär, känns som nån tyck att man är pålitlig!
Jag vet inte just nu vad jag ska komma på för middag men det är inte förrän slutet av april, så det är ju lugnt än.
Jag läängtar faktiskt :) :)

Jaa och idag är det ju söndag då igen men det går inte göra så mycket åt det, får tänka positivt ändå.
Tur att det bara är den här veckan kvar innan sportlovet nu, för det behövs VERKLIGEN!
Så då känns det som att den här veckan borde gå rätt så fort iaf, tur att vi inte har några läxor!! :D
På sportlovet har jag just nu inga planer får väl se vad som händer! :)
Nä nu måste jag väcka sofia och felicia, dom soooover än! Hade bra så länge! pusspuss;*

Kim du vet att jag älskar dig♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0