Apelsin i huve

Tjaoo sötnosar!
Kom typ hem för en timme sen, och sitter nu bara framför datorn.
Höll tydligen på att få en apelsin i huve nyss som min lillasyster kastade ;)
Tur att sofia räddade mig. annars hade det typ sluta illa för hon kastade inte löst ;)
hahaha ändå lite kul, hon är ju liiite crazyyy den där lovisa ;)

Men iaf så sov jag hos kim inatt och fick därför sova längreee! härligt♥
Idag hade vi matte prov och ni som vet hur mycket jag avskyr matte så kan ni ju gissa hur det gick!?!
INTE BRA kan jag meddela, men om man inte fattar nåt så är det ju inte så lätt. tyvärr!
Jag dissar verkligen matte. fyfan!
Sen på gympan blev det typ kul, för vi hade skidbrännboll. Allt var som vanligt förutom att man hade skidor på sig ;) man ramla typ ofta men det var ändå kul :D
Någon som har provat det förr?
Sen åkte jag med pappa hem och ikv blire väl tv och dator som vanligt...

BTW.
Någon som har lust att följa mig på gympa imorgon??
"core" heter den, man tränar typ bara magen, rumpan och låren :)
Jag har aldrig provat förr men tänkte att det skulle vara skoj, fast det enda är att jag inte har nån att fara med :(
felicia får inte röra sig, för hon har som sagt körtelfeber :/ nån som har lust? :)
Kan ju bli kuuuul!
gud så långt jag skrev idag, men nu ska jag sluta för jag ska se lite tv, men hade så bra så hörs vi säkert sen :)
pusspuss ;*

Jag älskar dig kim♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0