alla hjärtans dag :)<3

Hallåå, länge sen sist jag vet. Men jag har som inte haft tid att skriva nåt här i helgen eftersom den har bestått av skoooooter i massor, epa och felicia&amanda&sofia. :) Vi har faktiskt haft jätte kul! :D
Igår körde vi först omkring här hemma men sen så for vi till stavaträsk och grillade osv. gott :)
Sen tolkade vi ett tag och så var manada tvungen att fara hem i lördags :(
Fast felicia stannade så vi körde epa heeela lördagskvällen typ, vi for till stava och va där och sladdade ett bra tag. Det var skit kul! sen när vi kom hem åt vi semlor och for till gunnel en sväng och såg nån sjuk film ;)

Idag är det ju alla <3 dag, alla skriver att dom är med sina pojk/flick vänner men inte jag för kim jobbar som i helgen och då är det som liiite svårt :( men han ska få nåt senare♥
Dagen har tillbringats med felicia och familj, kört skooooter och grillat osv. :) trevligt!
ikväll har vi kört lite mer epa och sett dirty dancing. Jag älskar den filmen:)
och imorgon är det måndag och prov... ooops kom just på att jag inte har plugga så mycket. inte bra!
Men vem tänker på det när man kan vara ute och köra skoter!?
jajjaa, får väl plugga tvärt nu ;)
Nu har jag iaf uppdaterat litegrann och det känns bra!!!
Hade braaa heejjjsss...

Jag älskar dig kim, hoppas du har haft en bra alla hjärtans dag! pusspuss ;* ♥
PS. jag tänkte lägga ut bilder, men då funkar inte min cp mobil. sååå bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0