tog av felicia :)

1. Har du ett par rosa string? jo det har jag.
2. Vem var den senaste du pussade? kim!
3. Vad har du för bhstorlek ? 75 b tror jag
4. Trivs du med det? gör jag väl
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? ganska så många
7. Vad gjorde du inatt? blev väckt av att telefonen ringde
8. Och i förrgår natt? saknade kim<3
9. Vad gör du innan du ska sova? smsar
10. Kan du prata med din mamma om allt? ja det mesta pratar vi om
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? ja
12. Har du varit gravid? nej det har jag inte.
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? nja mest chockad, liite tidigt va? 
14. Choklad eller glass?
choklad
15. Push-up eller T-shirtbh? push up
16. String eller hipsters? hipsters
17. klackskor eller gymnastikskor? klack
18. Kjol/klänning eller jeans?kjol

TIO FAKTA
1. Hemstad/ort degerträsk, jörn
2. Hårfärg blond
3. Längd 165
4. Frisyr platt
5. Ögonfärg blå
6. Skostorlek 38-39
7. Humör glad fast lite nere
8. Vänster eller högerhänt höger

TIO SAKER OM DITT LIV

1. Har du nånsin varit kär? ja det har jag varit
2. Tror du på kärlek? jamen ojaa
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? jo...
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? nej bara sårad
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? tror inte de
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej inte det
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? jaaa
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? har redan ett så ♥
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? hihi jo kim :]♥
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njaaa

TIO SAKER
1. Kärlek eller pengar? kärlek
2. cider eller öl? cider
3. Dag eller natt? dag
4. One night stand eller förhållande? förhållande 
5. Tv eller internet? tv
6. Pepsi eller cola? cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? hemmakväll med kim♥ eller familjen :) 
8. Färgfoto eller svartvita? färg troja, men svartvitt är också fint
9. Telefonkontakt eller face to face? face to face
10. Bilddagboken eller myspace?
inget av det.


HAR DU
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? nee har aldrig gjort det
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? nej aldrig
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? ja det har jag
4. Har du hoppat bungy jump? nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? jaa
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?  haha, nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? nej men skadeglädje ;)
8. Har du nånsin gått på bio ensam?  nej inte det
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? jaa
10. Har du nånsin tyckt att världen är super? jaa oftast (inte måndagar)

KÄNSLOR
1. Saknar du någon just nu? neeej :)
2. Är du glad? jaa det är jag väl
3. Är du fundersam? litegrann
4. Är du uttråkad? verkligen inte :]
5. Är du tysk? nej
6. Är du italienare? nej
7. Är du fransk? nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? jaa :)
OM DIG
1. Hur mycket är klockan just nu?  20:42
2. Namn? linnéa
3. Vart bor du? Degerträsk 
4. Hur många barn vill du ha? Tre kanske :] 
5. Vill du gifta dig? jaaaaaa!!
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? olika
7. Har du ätit sushi? nej
8. Favoritglass?  carpaccio eller nåt sånt
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? en 
10. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?  tyvärr
11. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?  absolut
12. Har du syskon? ja, två systrar
13. Har du ljugit på någon fråga? nej  
14. Har dina föräldrar ljugit för dig? jo det tror jag
15. Har du varit full den här månaden? nej
16. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? litegrann
17. Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej det har jag inte
18. Har du pussat någon som är fyra år äldre? neej
19. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? neej
20. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej

FYRA GREJER
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej inte det
2. Har du en hund? nej men jag vill, fast inte nu
3. Sover du helst själv eller med någon? med någon♥ 
4. Tror du på spöken? tyyp

SKULLE DU
1. Skulle du vilja vara längre?  nej typ inte
2. Skulle du vilja väga mer?  nej inte de heller
3. Skulle du vilja ha sex nu? haha, nej
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? haha, nej söndag?

KAN DU
1. Kan du röra på öronen? nej
2. Kan du slicka dig på näsan? haha,nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? haha jaa
4. Kan dina föräldrar lita på dig? jo
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? hahaha, neej
6. Kan du va på en fest utan att dricka? joodå
7. Kan dina vänner lita på dig? ja
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? har redan gjort det :)
9. Kan du suga? antagligen
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? jo klart jag kan
 
VEM
1. Vem älskar du? kim, vänner och familjen
2. Vem kan berätta allt för dig? mina vänner hoppas jag!
3. Vem vill du bli full med? vet inte ;)



Det är inte kul att se den man älskar må såhär :(♥
Idag for jag nästan till kim direkt jag vaknade :) Sköönt att få träffa han igen, men det suuger att han är sjuk. seriöst det är inte kul att se när nån mår så dåligt. huvva :( jag älskar dig kim, hoppas du blir frisk snart♥
Idag har vi bara myst, sett tv och sovit. :) imorgon= skola, fyfan säger jag bara :(
Nu ska jag vara social med kim. hade pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0