skoooter!

Hallååå i stugan!

Har inte haft tid att skriva i helgen eftersom jag har mest varit ute i det häääärliga vädret! :)
Verkligen inget att klaga på! Jag älskar sooolen (L)
Nu kanske jag ska berätta vad jag har gjort i påskhelgen. Har typ mest kört skoter ända sen i fredags :)
I fredags körde vi bara till stavaträsk men i lördags blev det en längre tur till hebbersliden och lite runt överallt!
Väldigt kuuul! :) Sen på kvälln kom sofie och hennes familj, vi åt bara middag, körde epa osv. kuuul som vanligt♥
Idag har jag bara kört skoter och så.

Men just nu är jag jäääkligt glad över en annan sak, jag och sofia ska nämligen köpa en skoter :D
Känns för jävvla bra alltså! (L) Och nej det är INTE pappa som betalar, eller jo han ska lägga 5000 kr.
Jag och sofia ska lägga resten av pengarna.. :) Känns så bra att ha en egen skoter för en gångs skull! :D

http://www.blocket.se/vasternorrland/Polaris_RMK_550_Trail_26372966.htm?ca=2&w=3

den är det! jaa nu vet jag att alla killar ska komma med sina: "Jag kan allt" kommentarer
men jag bryr mig faktiskt inte för det här är den skotern vi vill ha, och som vi tycker passar!
Så är det med det!!!!!!!! :)

Det var allt för ikväll, nu ska jag gå och tråka ihjäl och vänta på att det ska bli imorgon för då kommer min söötnos kim hit och ska vara här nästan hela veckan, eller ja torsdag då ;) Jag älskar dig gubben♥

Här nere kommer lite bilder från helgen!


i epan!


lägger in mer bilder sen! pusspusss ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0