påsklovet snart slut

Hallåå!!

Gårkvällen spenderades med brudarna på sjungande. Verkligen jätte kul! Isak kom också dit och var trevlig med oss :) sen efter ett tag kom det en hel hop med folk som vi då inte ens kände, vi var säkert femton pers i en etta!
Ändå småkul :) Vi såg lite teve och satt och pratade osv, treevligt!! :)

Tack tjejer♥

Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering, men jag har varit med kim större delen av lovet och har rent inte orkat skriva något här. men så är det ibland :)
Just nu sitter jag och väntar på maaaat och sen ikv blire att bara ta det lugnt gissar jag! Felicia tänkte egentligen komma hit men hon fick inte för att hon måste ta hand om ragnhild... :( men men blir väl någon annan gång!
AAmen det var nog allt jag hade att säga så vi får höras senare! :)
pusspuss ;* <3

Btw. Jag vill ta hål i naveln nuuuuuu!!!

Jag älskar dig kim♥

(L)

Kommentarer
Postat av: din elskling :)

Det var underbart att vara med dig :]<3<3

2010-04-10 @ 21:25:49
Postat av: din babe<3

Det är ALLTID underbart att vara med dig :] <3

2010-04-11 @ 09:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0