måndag

Hallå!

Idag vakna jag liite för sent som vanligt så jag fick stressa som ett cp.
Men sen gick väl dagen ganska bra för att vara första dagen efter lovet. :)
Vi hade gym på idrotten och det gick väl ganska bra faktiskt! Sen efter skolan for jag till kim och åt sen på gympa med gunnel, och nu sitter jag här och ser csi med kim :) fast jag måste hoppa i duschen snart, men kändes sköönt att träna för en gångs skull. Var typ evigheter sen. >Imorgon ska jag också fara på core så jag får träna upp magen lite ;) Jaa men nu måste jag gå och duscha. vi hörs. hade! pusssss♥

Jag älskar dig kim♥

Kommentarer
Postat av: kimme <3<3

Du är så fin :]

2010-04-13 @ 16:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0