Lördag

Hallå!

Vaknade för ett tag sen bara, just nu sitter jag här och lyssnar på sultans of swing den är grymt bra och den påminner massor om sommaren! JAG VILL HA SOMMAR NU!!
Idag ska vi fara till stan och vara på det där kalaset, bakade sex tårtor igår och förrgår som också ska med. :)
Jag är typ halv nervös men det ska nog gå bra. Jag får ju pengar för det iallafall och det är det värt! :)
Har inte så mycket mer att skriva nu. Hörs hade! pussss♥

Krya på dig älskling♥
Jag älskar dig, det vet du♥

Här kommer lite bilder som jag har tagit senaste tiden men inte har kunnat lägga in :)

Min mormor :)

jag och felicia gick vid älven i onsdags :)

Felicias hund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0