ig

Hallå!

Idag var en härlig dag, slutade klockan ett fast ändå ett minus för jag får mig ändå inte hem. ;s  
Så jag gick till kim och nu ska jag se tv ett tag sen kommer han hem och så ska vi åka hem med pappa :)
Idag fick vi igen matte provet och det gick ju som vanligt åt helvete! IG som vanligt då! :(
HATA MATTE! Det är verkligen det värsta jag vet! huvva.
Men men... nu kan jag ju berätta om igår när jag tog hål i naveln. Det gick bara bra, det sved och stack lite men annars var det inte så farligt + att hon som tog var jätte jätte duktig på det :) Sen fick jag druvjuice före för jag hade inte ätit nåt annars sa hon att jag kunde bli snurrig ;p
Just nu så har jag ett sterilt plåster över naveln som jag ska ha tills imorgon, så jag får inte duscha ;)
Men jag tvättar mig ju ändå så det är lugnt. Jag vill bara ta bort det så jag får se hur det ser ut! :D
Ska vara jätte noga med hygienen för jag vill inte få det infekterat. Skulle suga ganska så mycket!
Men nöjd är jag iaf punkt slut. :)

Nu ska jag se tyra banks show så hade så bra!
pusspuss♥

Jag älskar dig kim♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0