helgen!

Halllöö!

Glömde skriva igår. Men iaf så var vi till haparanda och finland igår och hälsade på mormor, som förövrigt var jätte gullig trots att hon är hela 89 år :] Sen så var vi bara och handlade mat och så och så for vi hem igen.
...oj glömde att vi också var på IKEA och köpte lite små saker bara. :)
Igår kväll såg jag bara tv och tog det lugnt, var ganska trött..
Idag var vi på pimpeltävlingen i stavaträsk en sväng, jag och sofia körde epa dit. :)
sen nu så sitter jag med färg i håret för jag ska göra slingor, men nu vet jag inte om det blir nå bra alls för jag råkade he efterbehandlingen i flaskan så vi färga med den och då hände det inget så då hällde vi i färgkrämen sen och nu väntar jag på resultat.. hoppas hoppas hoppas det blir bra!!!

Nä orkar inte skriva mer nu. hade bra så länge. puss♥
peppa inte skola imorgon!

jag saknar dig kim♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0