28 månader den 28e

Halllooo!

Som rubriken så betyder det alltså att jag och kim har varit tillsammans i 28 månader idag :] + att det är den 28e idag också ;) liite fränt!  
Kanske inte någon direkt speciell som en års dag, men eftersom det var samma siffror så ville jag kommentera det och så vill jag bara säga att min pojkvän är den underbaraste och bästa som finns jag älskar han så otroligt mycket. Du är det finaste jag har och jag vill inte förlora dig♥ 




Kom just på att jag inte skrev igår men jag kan väl berätta lite om igår.
Vi var på skeria som alla tisdagar, och jag och felicia fick hjälpa treorna med lite pajdeg och portionering osv.
Då står vi där och är jätte hungriga och sugna på fläskfilé som våra kära klasskamrater skulle göra till lunch.
Men när vi kommer tillbaka till köket så är all fläskfilé slut, så vi får lasagne! grymt dålig stil! :(
men bara glömma och gå vidare. sen på kvällen hände det ingenting tyyp :)
Idag var det vanlig skoldag fast felicia är sjuk så hon for hem, hoppas verkligen hon mår bättre på fredag!!! :( :D
Nää nu orkar jag inte skriva något mer men hade så bra! pusss♥


tagga♥ hoppas felicia är frisk nu då!!!!

Kommentarer
Postat av: feliciaa

jo tagga:)

men jag tror att jag är frisk, eller hoppas iaf:)

2010-04-29 @ 11:29:23
URL: http://feliciasundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0