50-års kalas osv...

Dagen började med att jag vakna 06.45 och väckte mamma, sofia och lollo. För vi skulle till gunnel och uppvakta henne på 50-års dan, jag tog fram fika sen gick vi till gunnel och så var inger där och hade gjort mackor och kaffe osv. Sen tog vi paketen och gick upp och sjöng och gratta henne ett bra tag. Efter det så gick vi ner och började hacka sallad till maten hon skulle bjuda på, pajer i massor !!!! sen for jag hem och hjälpte mamma att städa klart och stryka dukar osv :) sen for vi alla dit ännu en gång och åt och hade trevligt... för jag, inger, robin, ante, sofia och jocke spelade yatzy :D haha jag hade inte tur men men.. kul va det !!!

nu sitter jag bara här och lyssna på musik och längtar till imorgon, fattar typ inte att det är jul REDAN, kändes som vi nyss börja skolan ;o ??!!!
Men men det gär då inget, + lov på det så känns väl allt heelt okeej nu faktiskt så ni får ha det så braa :)

GOD JUL ♥

Kommentarer
Postat av: Isak

Du kan vara en lollo!

2009-12-23 @ 22:55:52
URL: http://detvanliga.blogg.se/
Postat av: mOAb

Ante Lundqvist? :D

2009-12-24 @ 08:32:08
URL: http://acinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0